prinspuff

Alla inlägg under november 2013

Av Puff Emopants - 30 november 2013 23:21

så, bloggade inte igår för var på konsert. jag såg black veil brides *gråter av lycka* Nejmen de var så himla bra. när bandet kom ut på Scen började jag storböla. jag älskar de så himla mycket och de var så jävla bra. jag fick också träffa väldigt många bra vänner. det var helt enkelt jättekul. förutom när jag kände att jag skulle svimma osv, men jaja, jag var inträngd långt fram så vad kan man vänta sig? min älskade mamma köpte en bvb tjocktröja åt mig också, vilket jag är otroligt glad över. kvällen var praktiskt taget perfekt. och sen kom Elin och sov över, perfekt som sagt. men var otroligt trött när jag kom hem. pga var på konserten ca 5 och var hemma 12 sååååå. ja.

idag då. jo, har varit med Elin mesta dels av förmiddagen. och sen kom min älskade Alva som jag väntat på i ca 2 veckor. det var svårt gör henne att komma ut hit pga kolsvart+bor mitt ute i ingenstans. och vi försökte göra pannkakor. det gick *hosthostskithosthost* men jaja vi försökte. haha. och vi myste och titta på film och hon ligger brevid mig atm. *superglad*
vi tittar på lejonkungen<3 men ja, kram på er alla

några underbara bilder jag tog på andy ^

Av Puff Emopants - 28 november 2013 22:44

mitt inlägg sparades inte. fml. men ja, skriver om men lite kortare


så jag är nu i klassrummet som ligger brevid 9a. och jag kan bara säga att jag älskar 9a. de är så shdfpouhdsfpoh bäst ok. ÄLSKAR 9A SÅ JEFLA STARKT ATT JAG KOMMER DÖ♥


Black veil brides imorrn då, *gråter av lycka* men liksom. jag har planerat denna konsär sen innan sommaren. Så, Älskar dem. Och om jag ser andy biersack kommer allt i mitt huvud explodera och jag kommer bli en gråtande fangirl och hamna nyheterna för att jag svimma? nejmen. De är så jävla snygga och deras musik är typ så jävla rsidfhgwpodrshå bra. 


så kommer min flickvän till mig på lördag


livet e bra <3


Aja sov gott. ska göra klart alice header till hennes blogg nu. sov gott och hoppas ni får en bra dag imorrn♥

Av Puff Emopants - 28 november 2013 10:20

hittills har det ju gått bra, har inte förstått ett skit på lektionerna men jag blir välkomnad av alla XD känner mig fett glad för pga att jag är sjua nu får jag en laptop av skolan? och jag har fett tur för just idag är det bara sjuorna och uppåt sol får va i cafeterian c: Vi har haft SO och spanska, vilket SOn jag förstod lite pga är hyfsad på religon? men spanskan gick inte så bra för är dåligt på 6ans spanska också xD jaja, klassen verkar.. ok xD så ja, skriver något mer ikväll c:
kram

Av Puff Emopants - 27 november 2013 12:55

Ja, det känns ju lite konstigt att börja blogga med tanke på att jag bara bloggat ca

en gång förut, så jag är inte så bra på detta? men jag får helt enkelt göra det bästa av läget och ja, blogga c: jag kommer blogga lite då och då när jag känner mig för det, så ja.


Idag har jag för det mesta legat inomhus hela dagen och spelat data? Har inte gått till skolan på ett tag pga personliga anledningar. men min rektor sa till min mamma att han vill att jag börjar sjuan? men jag går ju i sexan? (01aaaa) så ja, ska börja i sjuan imorrn och jag är lite rädd för liksom? tänk om de hatar mig? man ser inte sjuorna för de är på övervåningen och 4-6 är på undervåningen, så jag är inte helt säker vad jag har att vänta mig? Fast det går ett rykte att alla överplanare hatar mig för att jag är "emo"? men vi får se. Jaja, ha en trevlig eftermiddag så hörs vi, puss c:

Presentation


Tjatja Puff här, kommer du här och kollar min blogg? trevligt, här får du veta lite om mitt vardagliga liv och annat, vill du veta mer? gå då in på min presentation ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards